cara tingkat visitor website dengan ejaan lebih SEO

Posted by Unknown 5 comments
Bagikan Artikel Ini :
SEO


Teramat rugi jika blog sudah terindeks pada google search engine, tetapi kita tidak menggunakan ejaan yang lebih seo sebaik-baiknya peluang yang ada untuk mengiklankan blog secara berkesan dan percuma.disini kami mengkongsikan sedikit maklumat/tips bagi penggunaan ejaan yang betul bagi teknik seo untuk blog..

Asas SEO yang mesti kita tahu supaya blog terindeks dengan cepat adalah dengan tidak menyusahkan sipder Google untuk merayap ke blog kita. Gunakan ejaan yang betul.


Antara perkataan aku dengan ak, yang mana satu kita rasakan akan mesra dengan search engine. Cuba taip perkataan ak pada google search dan lihat, result yang terpapar ialah ak-47. Hebat bukan? Dalam entri pun cerita pasal senapang. Sudah-sudahlah main perang kombat masa kanak-kanak dulu. Kurang-kurangkanlah bahasa sms kalau rasa nak blog tersenarai pada search engine.

Spider google mesti menyampah dengan penggunaan simbol yang pelik dan bahasa sms. Spider itu dah dididik dengan penggunaan ejaan yang lengkap. Jadi, jika blog kita sudah terindeks, tetapi tidak di crawl, mungkin spider Google hanya melepak di depan pintu blog kita sambil makan jagung. 

Ping blog di Pingler.com
Setiap kali bila post entri terbaru,cepat-cepatlah ping blog kita di Pingler.com atau pingmyblog.com. Tujuannya supaya spider Google akan terus merayap pada post yang baru di ping dan scan setiap perkataan pada entri tersebut tanpa terhegeh-hegeh. Kalau tidak di ping dan mengharapkan cara manual, spider Google akan merayap secara berlenggang kangkung, dan kadang-kadang terus malas nak crawl. 



Penggunaan keyword mudah pada entri.
Untuk belajar menggunakan keyword, permulaannya, kita hanya perlu gunakan keyword yang rendah rankingnya. Contohnya, nescafe ais. Dalam entri tersebut, kita selitkan beberapa perkataan seperti cara, buat, minum, kesan, sedap dan yang sesuai dan relevan pada perkataan suggestion di Google Search. Ini bertujuan, apabila perkataan cara buat nescafe ais atau nescafe ais sedap atau cara buat nescafe ais sedap atau kedai nescafe ais atau buat nescafe ais atau kesan minum nescafe ais di taip pada google search, mungkin blog kita akan tersenarai di 10 website atau blog yang teratas berdasarkan value keyword itu.



(tinggalkan komen anda untuk post ini)


Jika Anda menyukai Artikel di blog ini, Sila klik disini untuk berlangganan via email, anda akan mendapat article yang seterusnya daripada SEOSPYsearchsecure


TERIMA KASIH ATAS KUNJUNGAN ANDA
Judul: cara tingkat visitor website dengan ejaan lebih SEO
Ditulis oleh Unknown
Rating Blog 5 dari 5
*ANDA mahu mencari Backlink??..Hanya perlu tinggalkan komen anda pada post kami.lebih bnyak komen anda lebih banyak backlink untuk Anda,Sertakan Link DOFOLLOW sekarang KE https://searchsecure.blogspot.com/2013/02/tips-cara-mudah-seo-untuk-blogger.html.Happy blogging | Teknik SEO 2013 SEOSPY.

5 comments:

Unknown said...

terima kasih informasinya, thats very help me. Please visit my blog http://widadaraharja.blogspot.com

investasi emas said...

ijijn praktek

Catering Pernikahan said...

mantabb caranya

ikan kayu said...

nice trik

Unknown said...

manfaat di tunggu kunjungan baliknya
http://jangeman.blogspot.com/

Post a Comment

CLAIM YOUR GOOGLE PAGERANK