meningkatkan search engine website dengan SEO Doctor

Posted by Unknown 2 comments
Bagikan Artikel Ini :

search engine blog SEO Doctor

benarkah seo doktor  boleh meningkatkan search engine..
Kami telah dengar khabar banyak pihak ianya berfungsi,post ini adalah hasil dari perkongsian rakan blogger saya...namun begitu Kami menunggu jawapan anda yang menggunakan kaedah ini..

Apa itu SEO Doctor
SEO Doctor adalah Add-Ons Firefox yang boleh dianggap sebagai alat SEO yang mampu membuat SEO blog kamu lebih hebat lagi. Ya, dengan kata lain SEO Doctor ini mampu meningkatkan SEO sesebuah blog dengan cara menganalisis, memberi data SEO dan membuat beberapa cadangan untuk kita meningkatkan SEO blog kita.

Tingkatkan SEO Blog melalui SEO Score
SEO Score 100 bermakna pages tersebut sudah mencapai markah maksima. Markah bagi SEO Score ini dipengaruhi oleh beberapa perkara iaitu:

* Page Indexable* Meta Description* H1 and H2 tags* ALT Image Tag* SEO Friendly URLs* Title Tag* Number of links* Page Rank Flow* Loading time* Web analytics

Dari data yang kamu perolehi diatas, kamu bolehlah membaiki apa yang patut. Sebagai contohnya, jika number of links menunjukkan tanda x, ini bermakna ada masalah pada number of links dan biasanya ianya berlaku bila jumlah links dalam pages tersebut terlalu banyak iaitu melebihi 100 links. Dari data ini, kamu boleh mengurangkan jumlah links dalam pages tersebut atau mungkin menukarkan links tersbut kepada nofollow. Ya, menggunakan nofollow biasanya lebih mudah.

Aplikasi lain dari SEO Doctor
Selain dari SEO Score untuk memaksimakan SEO blog, SEO Doctor juga membekalkan kita beberapa data lain seperti jumlah backlinks pages tersebut, highlight nofollow links, search engine visitors dan banyak lagi



(tinggalkan komen anda untuk post ini)


Jika Anda menyukai Artikel di blog ini, Sila klik disini untuk berlangganan via email, anda akan mendapat article yang seterusnya daripada SEOSPYsearchsecure


TERIMA KASIH ATAS KUNJUNGAN ANDA
Judul: meningkatkan search engine website dengan SEO Doctor
Ditulis oleh Unknown
Rating Blog 5 dari 5
*ANDA mahu mencari Backlink??..Hanya perlu tinggalkan komen anda pada post kami.lebih bnyak komen anda lebih banyak backlink untuk Anda,Sertakan Link DOFOLLOW sekarang KE https://searchsecure.blogspot.com/2013/02/faedah-seo-doctor-add-ons-firefox-untuk.html.Happy blogging | Teknik SEO 2013 SEOSPY.

2 comments:

aizbro said...

mantap juga artikel nya gan...bermanfaat..
visit back yah !

Andhi Setya Hermawan said...

nice post sob ..setelah download SEO Doctor langkah selanjutnya bagaimana sob?
bila berkenan kunjungi balik di blog saya ya sob
terima kasih

Post a Comment

CLAIM YOUR GOOGLE PAGERANK