Cara mudah buat banner, blogspot

Posted by Unknown 2 comments
Bagikan Artikel Ini :
buat banner


kini ada cara mudah untuk membuat/membina logo dan banner untuk blog...
Ada diantara kita yang tertanya-tanya bagaimana cara untuk mencipta logo sendiri untuk diletakkan di dalam blog sebagai header ataupun untuk dijadikan sebagai banner exchange.

Dengan Online Logo Maker, kini kita boleh membinanya secara online tanpa memerlukan kemahiran yang tinggi seperti seorang Designer. Hanya gunakan kretiviti sendiri untuk menngunakan icon dan style font yang sesuai.

Online Logo Maker adalah sebuah site yang menyediakan perkhidmatan untuk membina dan merekabentuk logo secara percuma. Kelebihan yang terdapat pada site ini ialah, tools yang di sediakan sangat mudah untuk di gunakan dan anda tidak perlu membuat sebarang pendaftaran.

Untuk mencubanya disini : Onlinelogomaker.com

(tinggalkan komen anda untuk post ini)


Jika Anda menyukai Artikel di blog ini, Sila klik disini untuk berlangganan via email, anda akan mendapat article yang seterusnya daripada SEOSPYsearchsecure


TERIMA KASIH ATAS KUNJUNGAN ANDA
Judul: Cara mudah buat banner, blogspot
Ditulis oleh Unknown
Rating Blog 5 dari 5
*ANDA mahu mencari Backlink??..Hanya perlu tinggalkan komen anda pada post kami.lebih bnyak komen anda lebih banyak backlink untuk Anda,Sertakan Link DOFOLLOW sekarang KE https://searchsecure.blogspot.com/2013/02/cara-mudah-buat-logo-dan-banner-blog.html.Happy blogging | Teknik SEO 2013 SEOSPY.

2 comments:

Seallinfo said...

Keren Gan :D
Saya suka
http://seallinfo.blogspot.com/
http://seallinfo.blogspot.com/2013/07/seallinfo-blog-info-terbaik.html
Ada kontes seonya gan (y)

Unknown said...

Thanks Gan Info nya

Kunjungi balik ya
http://infokuis-uptodate.blogspot.com

Post a Comment

CLAIM YOUR GOOGLE PAGERANK