tingkat trafik website anda cara pemilihan keyword

Posted by Unknown 6 comments
Bagikan Artikel Ini :
pemilihan keyword

antara cara/kaedah yang boleh diterapkan bagi pengguna blogger yang baru mahupun yang lama iaitu semestinya untuk meningkatkan trafik blog dengan pemilihan keyword yang sesuai dengan blog anda dan deskripsi yang sesuai dengan tittle post anda..pertama anda perlu menilai saingan dalam tajuk artikle anda...contohnya search engine optiminization..teramat banyak di google..maka ianya menjadi saingan yang tinggi..dalam tajuk ini..keyword dan SEO yang telah diterapkan kepada website sahaja cara menyaingi semua..agar ditangga teratas..Kami kini di tahap masih bawah..kerana baru saja mewujudkan website ini..namun kami akan membantu anda.untuk kita sama2 bangun dalam dunia blogger..mari teruskan pemahaman mengenai apa itu keyword..

Apa itu Keyword?
Keyword adalah perkataan atau teks ringkas yang di taip pada search engine dan juga pada sebuah entri atau artikel yang di tulis dalam sebuah web atau blog. Keyword yang di tulis pada search engine akan dipadankan dengan perkataan atau teks yang ada pada nama web atau blog, tajuk entri atau artikel dan tulisan pada entri atau posting, tetapi ianya sangat bergantung pada cara bagaimana kita mengeksploitasi sesuatu keyword dan kekerapan keyword itu di ulang  pada entri atau artikel yang ada pada blog. 

Biasanya keyword yang di taip pada search engine, lebih dari satu  perkataan. Sebagai contoh, perkataan 'keyword'. Kita mengandaikan seseorang akan menaip perkataan Apa itu keyword? pada kotak search engine seperti google. Di sini, kita boleh mengeksploitasi perkataan Apa itu keyword? dengan menjadikannya sebagai tajuk entri atau artikel dan memaksimakan tiga perkataan tersebut pada isi didalam entri atau artikel.

Apa pentingnya keyword ?
Keyword merupakan salah satu cara yang digunakan untuk mendapatkan visitor atau pengunjung melalui search engine. Jadi, setiap keyword yang kita tulis pada entri atau artikel didalam blog kita adalah merupakan  undangan  secara tidak langsung untuk mereka masuk ke blog kita. Jika kita ingin cuba mendapatkan visitor padasearchengine,gunakanlah keyword dengan sebaik-baiknya.

(tinggalkan komen anda untuk post ini)


Jika Anda menyukai Artikel di blog ini, Sila klik disini untuk berlangganan via email, anda akan mendapat article yang seterusnya daripada SEOSPYsearchsecure


TERIMA KASIH ATAS KUNJUNGAN ANDA
Judul: tingkat trafik website anda cara pemilihan keyword
Ditulis oleh Unknown
Rating Blog 5 dari 5
*ANDA mahu mencari Backlink??..Hanya perlu tinggalkan komen anda pada post kami.lebih bnyak komen anda lebih banyak backlink untuk Anda,Sertakan Link DOFOLLOW sekarang KE https://searchsecure.blogspot.com/2013/02/pentingnya-pemilihan-keyword-bagi.html.Happy blogging | Teknik SEO 2013 SEOSPY.

6 comments:

kumpulan-Terkini said...

makasih informasinya

BEST PURCHASE IN THE BEST SELLER said...

nice information,be the best ! please come to my blog !

Xxx said...

maksih atas infonya

nani said...

Kalau website baru lagi, penggunaan ayat yang macam mana yer

Unknown said...

keren makasih infonya

www.airlaxy.blogspot.com

wibunesia.com said...

keren banget. makasih banyak ya, kunjungi juga web baru aku
Wibunesia.com

Post a Comment

CLAIM YOUR GOOGLE PAGERANK